niedziela, 23 lutego 2020

INFO - pierwsza rocznica bloga KOLOROWEMAZOWSZE.BLOGSPOT.COM

Mili,

Mam przyjemność przypomnieć Wam, że w dniu dzisiejszym, tj 23 lutego 2020 r. blog KOLOROWEMAZOWSZE.BLOGSPOT.COM obchodzi swą pierwszą rocznicę powstania. W dniu 23 lutego 2019 r. zamieściłem pierwszy post pt. "Zaproszenie na wycieczkę w marcu 2019 r." Ta wycieczka to z Warszawic do Celestynowa, która odbyła się w dniu 30 marca 2019 r.

Blog jest dla mnie ważny, a o czym wielokrotnie wspominałem, zamysłem moim było to, aby służył polepszeniu komunikacji między nami. Przez cały rok ukazały się 143 posty ( łącznie z tym ), zaś łączna ilość wyświetleń bloga wyniosła 15312. Czy pamiętacie, że 10000 wejście miało miejsce w dniu 17 października 2019 r.

Zapewne zauważyliście, i o czym też pisałem niedawno, że blog trochę się zmienił. Kolejna zmiana, to ta, że zamieszczany co tydzień dowcip będzie od teraz nie "turystyczny" lecz "dla turysty".

Z powyższej okazji zamieszczam fotografię wybraną na chybił trafił z mojego zasobu zdjęć z wycieczek. Czy pamiętacie z której ?


Pozdrawiam, i do zobaczenia w sobotę 29 lutego br na wycieczce "Z plecakiem przez Mazowsze".

Albert

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

RAJD PIESZY po północnej części Beskidu Śląskiego w dniach 13- 16 września 2023 r.

  Turyści piesi, Krajoznawcy, W dniach od 13 do 16 września 2023 r. wędrowaliśmy grupą po Beskidzie Śląskim. Bazę Rajdu stanowiły Malinowe W...