niedziela, 17 marca 2019

FOTOPLASTIKON - w kilkunastu odsłonach zwiastun marcowych "Mazowieckich Zaścianków".

Witam. Jakkolwiek do marcowych "Mazowieckich Zaścianków" jeszcze trochę czasu, już teraz chcę się podzielić z Wami zdjęciami z jej ( wycieczki ) trasy. Mam nadzieję, że poniższe nie zniechęci Was do wzięcia udziału w imprezie. Zdjęcia opatrzyłem tytułem, bądź małym komentarzem. Miłego  oglądania.




Warszawice. Już czas wysiąść z autobusu!



Pierwszy zabytek, a nawet dwa zabytki.



Ładne, co ?



Mówiłem, że zabytek.



Widok z boku!



Jedzie pociąg z daleka!



Agrobiznes.



Dwór Zawadzkich - dziś.


Lepiej jednak nie zwiedzać zabytku.



Nowszy zabytek, ale też lepiej nie zwiedzać.



Piękne te nasze Mazowsze. Kolorowe Mazowsze!



Wandale też tam byli.



Bagno jak bagno.


Widzicie mnie w lustrze ?


Znowu Celestynów. Przepraszam.



- dziękuję za uwagę-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

RAJD PIESZY po północnej części Beskidu Śląskiego w dniach 13- 16 września 2023 r.

  Turyści piesi, Krajoznawcy, W dniach od 13 do 16 września 2023 r. wędrowaliśmy grupą po Beskidzie Śląskim. Bazę Rajdu stanowiły Malinowe W...